Εshop: 6 συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας τα Χριστούγεννα. |

Εshop: 6 συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας τα Χριστούγεννα

Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στο site του Ελεύθερου Τύπου την Τετάρτη 7/12/2022

Περιμένετε πώς και πώς τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, προκειμένου να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του eshop σας και τις πωλήσεις σας;

Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη περίοδος είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ωστόσο, για να πετύχετε αυτό τον στόχο, θα πρέπει να κάνετε κάποια συγκεκριμένα βήματα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποιες ιδέες της τελευταίας στιγμής, προκειμένου να «προλάβετε» τον ανταγωνισμό και να μπείτε στο εορταστικό πνεύμα!

Στολίστε το λογότυπο της εταιρίας σας

Η homepage του eshop σας πρέπει να είναι χριστουγεννιάτικη για να συμβαδίζει με την εορταστική περίοδο. Με αυτό τον τρόπο, ουσιαστικά θα ενημερώνετε τους επισκέπτες της ότι τους περιμένετε για τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους.

Φυσικά, θα πρέπει να μεταφέρετε το εορταστικό πνεύμα και στα social media της επιχείρησής σας. Προσθέστε χριστουγεννιάτικα εικαστικά στη φωτογραφία προφίλ αλλά και στη φωτογραφία του εξωφύλλου.

Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη

Ένα μεγάλο ποσοστό των χριστουγεννιάτικων αγορών θα πραγματοποιηθεί από το κινητό τηλέφωνο & tablet. Όπως καταλαβαίνετε, το eshop σας να είναι άρτιο στο mobile περιβάλλον.

Αρχικά θα πρέπει να μειώσετε τον χρόνο φόρτωσης του eshop σας. Σχεδόν οι μισοί χρήστες του ίντερνετ δεν πρόκειται να επιστρέψουν σε ένα eshop που αργεί να φορτώσει. Οι φωτογραφίες και το περιεχόμενό σας είναι οι πιο σημαντικές πληροφορίες για τον χρήστη που θα επισκεφτεί το eshop σας, οπότε φροντίστε να φορτώνουν γρήγορα.

Μία ακόμη συμβουλή είναι να κάνετε ειδικές και αποκλειστικές προσφορές στους mobile επισκέπτες σας, προτρέποντάς τους με αυτό τον τρόπο να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Φροντίστε να μην… ξεμείνετε

Η αυξημένη προσέλευση στο eshop σας την περίοδο των Χριστουγέννων κρύβει μια σημαντική παγίδα: να σας βγάλει εκτός προγραμματισμού και να ξεμείνετε από προϊόντα!

Για να αποφύγετε αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη, θα πρέπει οπωσδήποτε να ανατρέξετε στο παρελθόν και να δείτε ποια είναι τα προϊόντα που «ξεπουλάνε» στις γιορτές, ώστε να οργανώσετε τις παραγγελίες σας ανάλογα.

Δώστε βάση στα social media

Ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών συμβουλεύεται τις αξιολογήσεις μιας εταιρείας πριν προβεί σε κάποια αγορά. Την ίδια στιγμή, δεν είναι λίγοι όσοι πραγματοποιούν αγορές αφού πρώτα δουν ένα προϊόν στα κοινωνικά μέσα.

Καθορίστε τις μέρες και τις ώρες που είναι κατάλληλες για δημοσίευση εορταστικών posts. Διαφημίστε μέσω των σελίδων σας στα social media τα προϊόντα που θεωρείτε ότι θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των χρηστών.

Εκμεταλλευτείτε το email marketing

Τα newsletters είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές marketing, αρκεί να γίνεται σωστά. Φροντίστε λοιπόν κατά την αποστολή μαζικών emails να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των παραληπτών, με μικρά δωράκια που όμως δεν θα είναι και αδιάφορα! Για παράδειγμα, προσφέρετε δωρεάν μεταφορικά.

Μην παρατήσετε το digital marketing plan μετά τις γιορτές

Ένα καλό digital marketing plan δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας απασχολεί μόνο κατά την περίοδο των γιορτών. Μόλις καθορίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε και έχετε καταλάβει τις αγοραστικές του συνήθειες, τότε θα μπορέσετε να καταστρώσετε την επόμενη digital marketing στρατηγική σας. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορέσετε να προσελκύσετε ακόμα περισσότερο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις του eshop σας.

Μενού