Συμβουλές για τη δημιουργία ενός άρτιου eshop [Μέρος δεύτερο]

Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στο site του Ελεύθερου Τύπου την Τρίτη 22/02/2022 

Στο πρώτο μέρος του άρθρου μας εστιάσαμε στα πρώτα βήματα της δημιουργίας ενός αισθητικά ολοκληρωμένου και λειτουργικού eshop. Αναλύσαμε την αξία της απλότητας στο σχεδιασμό του eshop, στη διευκόλυνση των αγορών των πελατών σας και αναπτύξαμε την αξία του SEO στην προώθηση της προβολής του καταστήματός σας.

Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)

Παρακάτω θα δούμε μερικές ακόμα τακτικές που θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε ένα πρακτικό eshop, το οποίο θα σας αποφέρει επιτυχημένες πωλήσεις και ικανοποιημένους πελάτες.

Το design έχει σημασία

Το responsive design, δηλαδή ο σχεδιασμός ιστοσελίδων που διαβάζονται σε κάθε συσκευή στην οποία προβάλλονται, η οποία δεν επηρεάζεται από το μέγεθος της οθόνης της συσκευής από την οποία επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Μέρος αυτής της τακτικής αποτελεί η καλή εμπειρία του χρήστη μέσω smartphone, δεδομένου ότι οι πωλήσεις μέσω των κινητών συσκευών (smartphone & tablets) αυξάνονται σε ετήσια βάση.

 Προσφέρετε κίνητρα

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, σε αντίθεση με τα φυσικά, μπορούν να διαθέτουν τον απόλυτο έλεγχο της εμπειρίας των πελατών τους. Αξιοποιήστε αυτή την ευκαιρία, προσφέροντας διαφορετικά κίνητρα στους πιθανούς πελάτες σας. Η εμφάνιση κάποιου αναδυόμενου παραθύρου κατά την περιήγησή τους ή η αποστολή κάποιου ενημερωτικού e-mail μπορεί να συμβάλλει θετικά στην αύξηση των επισκέψεων και των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματός σας.

Λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ηλεκτρονικού εμπορίου

Το email marketing αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο επικοινωνίας των πωλητών με τους πιθανούς αγοραστές τους, για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα του eshop τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ζητήστε με ένα pop up το email των επισκεπτών του eshop σας και ως «αντάλλαγμα» προσφέρετέ τους έκπτωση στην επόμενη αγορά. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσετε τη λίστα των εγγεγραμμένων πελατών σας, θα μπορείτε να τους επικοινωνείτε μηνύματα, ειδοποιήσεις και προσφορές, καθώς και αναρτήσεις του blog σας ή ενημερωτικά δελτία.

Online υποστήριξη στους πελάτες σας

Όταν κάποιος επισκέπτης του site σας αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να τον ενημερώσετε ότι θα έχει την απαραίτητη υποστήριξη το συντομότερο δυνατό. Προσφέρετέ τη μέσα από πληθώρα επιλογών, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τηλέφωνο, ζωντανή συνομιλία 24/7. Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι πλέον τα διαδικτυακά καταστήματα χρησιμοποιούν απευθείας μηνύματα Twitter και Instagram (DM).

Οι κριτικές σας αυξάνουν την αξιοπιστία σας

Οι κριτικές και οι μαρτυρίες των πελατών σας μπορούν να κοινοποιηθούν στα social media και στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματός σας για να αυξήσετε την αξιοπιστία σας προς το νέο κοινό σας, σχετικά με την εμπειρία αγοράς από το eshop σας. Δημιουργήστε ένα σημείο στο eshop σας με τα testimonials από τους πελάτες και πώς ήταν η εμπειρία τους κατά την πραγματοποίηση και ολοκλήρωση της παραγγελίας τους. Όταν ένας πελάτης ολοκληρώνει κάποια αγορά, μπορείτε να του ζητάτε κριτική και σχόλια, μέσω μηνύματος του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Αξιοποιήστε εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας

Είναι λογικό ότι οι πελάτες σας δεν μπορούν να βλέπουν τα προϊόντα σας όπως θα τα έβλεπαν σε ένα φυσικό κατάστημα. Παρουσιάστε, λοιπόν, εικόνες προϊόντων υψηλής ποιότητας για να τους δώσετε σαφή αίσθηση για το προϊόν που θα αγοράσουν. Επαληθεύστε ότι μπορείτε να πραγματοποιήσετε μεγέθυνση και σμίκρυνση στις εικόνες και επισημάνετε τις σημαντικότερες ιδιότητες και οφέλη του προϊόντος σας. Συνοδευτικά, θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε κάποιο βίντεο, ειδικά σε περιπτώσεις που τα προϊόντα σας απαιτούν επίδειξη.

Μπείτε στη θέση των αγοραστών σας και εστιάστε στο πως αντιμετωπίζετε εσείς οι ίδιοι ένα eshop το οποίο είναι χαοτικό, σας προκαλεί σύγχυση και δε λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Σκεφτείτε όπως ο χρήστης που θα επισκεφθεί το eshop σας και προσπαθήστε να βελτιώσετε την εμπειρία του όσο βρίσκεται σε αυτό. Η απλότητα και η λειτουργικότητα του σχεδιασμού αποτελούν κλειδί για να έχετε ικανοποιημένους πελάτες που θα πραγματοποιούν κατ’ επανάληψη αγορές από το eshop σας.

Μενού